~oh luahan haty~

ChipsmOre FieQahChipsmOre FieQahChipsmOre FieQahChipsmOre FieQah
The worst relationship on earth is. .....

" Being truly in love with someone and being still single "
Love Hurts When You Break Up With Some One.
Hurts Even More When Someone Breaks Up With You
But Love Hurts The Most When The Person,
You Love Has No Idea How You Feel.......

Sunday, May 22, 2011

sumpah sakit~!!! myesal aku couple :((((((

Sungguhku menyesal telah mengenali dia
Dan aku kecewa telah menyayanginya
Dan aku tak akan berulang lagy :)))))
"saya tak kisah pun awak pergi!"
---> ayat mengubat hati bila putus cinta....
i regret that i've made u cry
and let u choose someone else
but don ever deny ur destiny
coz it must be the best for u
dont ever remember me again
...coz im not meant for u
even i beg for ur heart
dont ever leave her for me :))))))
 
sumpah aku sakit :(
aku x mhu gnie..tolong diri aku wahai ChipsmOre Fariha :(
aku x kuat untuk tempuh ujian n dugaan ni sorang2~!!!!!
pda msa yg sma,, kita kna pkir gax psaL org Laen ,, cbb taknak dangaap seLfish,, but,, pdamse yg sma gax,, kite kna pkir dri sndri,, ingad tOo qah.. tadop dLm dunia nie,, manusia hop dox Lakukan ksLipan,, kcuaLi mnusia yg betuL2 hikpokrik.. taya duk pkir sngad,, dia pom tax penah pkirkan mu kOot,, aq syg mu Qah.. ingad tOo je :))

pda msa yg sma,, kita kna pkir gax psaL org Laen ,, cbb taknak dangaap seLfish,, but,, pdamse yg sma gax,, kite kna pkir dri sndri,, ingad tOo qah.. tadop dLm dunia nie,, manusia hop dox Lakukan ksLipan,, kcuaLi mnusia yg betuL2 hikpokrik.. taya duk pkir sngad,, dia pom tax penah pkirkan mu kOot,, aq syg mu Qah.. ingad tOo je :))
tEngSS Cadbery Kechek~~~~!
jangan tinggalkan org yg kita syg utk org yg kita suke,..sebab org yg kita suke akan tinggalkan kita utk org yg mereka syg,,.HEART..:)SAYANGI apa yg kita ada ..LIFE MUST GO ON..HUHUHU,,.TRY THE BEST FOR YOURSELF & FUTURE..i pray that you'll
menyesal aku sayang orang laki :(
hurmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm~!!!!
move on~!!!
Jadikan agamamu sebagai tunjang yang memperkasakan akidahmu.
Biar kesabaranmu menjadi benteng perjuanganmu dan lebarkan imanmu
dengan sejuta lapis sifat mahmudah.
Jadilah kita wanita paling bahagia :)
be fine :) 
 

2 comments: